Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Waar kan ik mezelf aanmelden / inloggen?

    De knop om aan te melden staat rechts bovenin uw scherm, naast de winkelwagen.

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    U kunt de artikelen naar keuze zelf bestellen door deze in de winkelwagen te leggen. 


    Klik op het artikel naar keuze en klik (indien gevraagd) uw wensen aan. Denk hier bijvoorbeeld aan de kleur van een sjaal of display. Klik vervolgens op de knop 'in winkelwagen' om het betreffende artikel in uw winkelwagentje te plaatsen. U kunt dit voor alle artikelen die u wenst te bestellen, herhalen.


    Als u uw bestelling wilt afronden, kunt u rechts bovenaan de pagina op het winkelwagentje klikken. Hierin staan de door u gekozen artikelen vermeld. U kunt de inhoud nog aanpassen alvorens u de vervolgstappen met betrekking tot de verzending en betaling doorloopt. 


    Indien u er niet (geheel) uit komt, mag u natuurlijk altijd via de contactpagina of via info@caeliafashion.nl contact met ons opnemen. We helpen u graag verder!


  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

    De verzendkosten van een brievenbuspakket bedragen € 4,75 (tot 2000 gram). De verzendkosten van een pakket vanaf 2 kg bedragen € 7,25. 

  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Indien uw bestelling nog niet in behandeling is genomen, kunt u uw bestelling nog wijzigen, dan wel annuleren. We willen u vragen om dit binnen 48 uur aan ons kenbaar te maken. U kunt uw bestelling echter niet meer wijzigen of annuleren, indien deze is verwerkt. 


    Indien u toch besluit om uw bestelling (gedeeltelijk) te annuleren terwijl deze al onderweg is, mag u de betreffende artikelen, dan wel uw gehele bestelling na ontvangst aan ons retourneren.  Via de contactpagina of via info@caeliafashion.nl kunt u dit aan ons kenbaar maken. U verneemt dan het retouradres van ons.


    De verzendkosten zijn bij retournering voor uw eigen rekening. Na ontvangst van de retourzending zullen we de teruggestuurde artikelen aan u crediteren. 

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

    Normaliter ontvangt u binnen 1 uur na het plaatsen van uw bestelling een orderbevestiging. Indien u deze niet hebt ontvangen, kan deze in de spam-box van uw mailbox terecht gekomen zijn. 


    Mocht het bovengenoemde niet het geval zijn, dan  willen we u vragen om contact met ons op te nemen. Dit kan via de contactpagina op de homepage of via info@caeliafashion.nl. We zullen u dan verder helpen.

  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling online bekijken?

    Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u van ons een mail met het track and trace nummer van uw pakket. Met behulp van dit nummer kunt u het pakket op de site van de betreffende vervoerder volgen. Hierdoor kunt u inschatten wanneer u uw bestelling op het opgegeven adres kunt verwachten.

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

    Indien ALLE artikelen van uw bestelling voorradig zijn, wordt uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen naar u verzonden. 


    De levertijd van de artikelen die niet voorradig zijn, bedraagt 3 tot 5 werkdagen. Dit staat netjes bij de betreffende artikelen vermeld. 


    Indien uw bestelling deels bestaat uit artikelen die voorradig zijn en deels uit artikelen waarop een langere levertijd zit, wordt deze pas verzonden op het moment dat uw bestelling compleet is. In dit geval kunt u dus het beste rekening houden met de  levertijd van 3 tot 5 werkdagen. 

  • De levertijd is verstreken, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

    Vanwege het Coronavirus zijn de internetbestellingen wereldwijd fors toegenomen. Pakketdiensten hebben het hierdoor razend druk. Vanwege deze drukte kan uw pakket langer onderweg zijn, helaas ligt dit buiten onze macht. De pakketdiensten doen echter hun uiterste best om uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. We hopen daarom op uw begrip.

  • Kan ik mijn bestelling op komen halen?

    We hebben alleen een online webwinkel, maar het is mogelijk om uw bestelling (alleen op afspraak) in Cromvoirt op te komen halen. Uiteraard worden de verzendkosten dan niet in rekening gebracht. U kunt via info@caeliafashion.nl contact met ons opnemen om een afspraak te maken. 

  • Welke betalingsmogelijkheden hebt u?

    Bij Caelia Fashion kunt u betalen met de volgende betaalmethoden:


    - IDEAL: vertrouwd, veilig en online betalen met de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. 


    - VVV-cadeaukaart: met de VVV-cadeaukaart kunt u makkelijk, snel en veilig online kopen. De VVV-cadeaukaart is de nummer 1 cadeaukaart van Nederland. 


    - Bancontact: dit is de Belgische marktleider op het gebied van elektronische betalingen. Betaal dus vertrouwd, veilig en online met de meest gebruikte betaalmethode in België. 


    - KBC / CBC Payment: via deze populaire betaalmethode in België kunnen klanten van beide banken hun online aankopen eenvoudig betalen via hun vertrouwde online bankomgeving. De betaling loopt hetzelfde als IDEAL.

  • Ik wil een artikel omruilen / retourneren

    Indien u niet tevreden bent, mag u het betreffende artikel binnen 14 dagen na de ontvangstdatum van het pakket aan ons retourneren. U kunt dan kiezen voor omruiling of creditering. 


    Via de contactpagina op de homepage of via info@caeliafashion.nl kunt u de omruiling of retournering aan ons kenbaar maken. U verneemt dan het retouradres van ons. De kosten m.b.t. het retourneren komen voor uw eigen rekening. 


    Voorwaarden retourneren: 


    Het betreffende artikel dient in originele staat, onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking aan ons geretourneerd te worden. 


    Indien het geretourneerde artikel niet aan voorgenoemde voorwaarden voldoet (de beoordeling en het besluit ligt bij ons), zal het betreffende aankoopbedrag niet gecrediteerd worden. Eveneens is omruiling niet mogelijk.

Share by: